خودرو

کارگران وعده تحقیق درباره افزایش هزینه های بیمه خودرو را می دهند

کارگران وعده تحقیق درباره افزایش هزینه های بیمه خودرو را می دهند

لوئیز هیگ وزیر حمل و نقل سایه قول داده است که حزب کارگر در صورت انتخاب شدن به قدرت، تحقیقاتی را در مورد هزینه های سرسام آور بیمه خودرو آغاز خواهد کرد

  • وزیر حمل و نقل سایه کارگر وعده تحقیق در مورد افزایش حق بیمه را می دهد
  • لویز هیگ می گوید که آنها در مورد اقدامات غیرمنصفانه در صنعت بیمه اقدام خواهند کرد
  • او ادعا می کند که میانگین حق بیمه در دو سال 219 پوند افزایش یافته است
  • کارمزدهای راه‌اندازی کارگزار و هزینه پرداخت‌های حق بیمه ماهانه باید بررسی شود
  • انجمن بیمه گران بریتانیا می گوید اقداماتی در حال انجام است و هزینه ها را مقصر می داند

هی قول داده است صنعت بیمه خودرو را مورد بررسی دقیق سازمان مالی قرار دهد. سازمان رفتار و سازمان رقابت و بازار گفت: بیمه خودرو یک امر لوکس نیست، بلکه یک الزام قانونی است و برای میلیون ها راننده کاملاً غیرقابل استطاعت است. ما فوراً از تنظیم‌کننده‌ها می‌خواهیم تا هرگونه رفتار ناعادلانه را سرکوب کنند و دلایل افزایش هزینه‌ها برای مصرف‌کنندگان را پاک کنند.»

به گفته هایگ، که خواستار شفافیت صنعت در مورد علت افزایش حق بیمه شده است، در دو سال میانگین حق بیمه 219 پوند افزایش یافته است. او گفت که از سازمان‌های نظارت مستقل نیز می‌خواهد که هزینه‌های اضافی، مانند هزینه‌های کارگزاران را که می‌تواند 40 پوند به صورت‌حساب‌ها اضافه کند، بررسی کنند.

هایگ همچنین گفت که «قیمت‌گذاری کدپستی» حق بیمه‌ها به‌طور ناعادلانه کسانی را هدف قرار می‌دهد که در مناطق فقیرتر زندگی می‌کنند. مارک هارپر محافظه کار، وزیر امور خارجه فعلی حمل و نقل، گفت کارگر می خواست “توانایی بیمه گذاران را برای قیمت گذاری بر اساس ریسک در مناطق محلی غیرقانونی کند.” او ادعا کرد که این بدان معنی است که “مردم در سراسر کشور برای انعکاس جنایات بالاتری که در داخل لندن می‌بینیم، هزینه‌های بیشتری را متحمل می‌شوند، جایی که شهردار کارگری نتوانسته است کنترل کند.”

انجمن بیمه‌گران بریتانیایی از اعضای خود دفاع کرد و گفت: «حق بیمه‌های خودرو در سه ماهه اول سال 2024 تنها 1 درصد افزایش یافت، که نشان‌دهنده کاهش افزایش‌هایی است که در سال 2023 مشاهده شد. با این حال، بیمه‌گران همچنان به جذب هزینه‌های رو به رشد ادامه می‌دهند. ادعای پرداخت شده 8% افزایش یافته است.

«صنعت متعهد به اقدام است. همین هفته گذشته اعلام کرد که اعضایش با مجموعه ای از اصول در مورد تامین مالی حق بیمه موافقت کرده اند که هدف آن مدیریت هزینه های مربوط به پرداخت بیمه به صورت ماهانه است.”

همچنین ببینید
چگونه بیمه خودرو ارزانتر دریافت کنیم

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی خود را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از آسایش خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا